Super Beblemish Balm

14 Mrt

Hallo iedereen!

Zoals beloofd heb k dus vandaag voor jullie ook nog een artikel! Het is me gisteren avond niet gelukt omdat er dus geen word of powerpoint en dat soort zaken op mijn laptop staan dat ik de voorbereidde artikels niet kan bekijken. Dus moet ik ze helemaal op nieuw maken. Wel vandaag heb ik een halve dag les, en dan maak ik daar zeker en vast eens werk van. Ik heb helemaal zin in een namiddagje bloggen, en het is nodig ook!

Vandaag wil ik het dus gaan hebben over de aziatische bb-creams. Ik heb jullie ondertussen al een hele tijd geleden verteld dat mijn ouders naar Thailand zijn geweest. Toen hebben zij voor mij een aantal beautyproducten gekocht. Als eerste op mijn verlanglijstje stond toch zeker een echt aziatische bb-cream. Dat hadden ze uiteraard ook voor me bij ! Vandaag ga ik hem dus grondig bespreken.

DSCF2491

 

De verpakking komt je waarschijnlijk wel bekend voor. Ik ken eigenlijk geen enkele beautyblogger die niet geschreven heeft over een bb-cream in dit soort verpakking. Maar het is niet van het merk Skin79. De verpakking is eigelijk zo goed als helemaal het zelfde. Alleen heeft deze het merk Cool Betty.

De verpakking zelf vind ik heel mooi en heel tof. Ik ben er best ook wel van geschrokken hoe groot het flesje zelf ook is. Maar dat is absoluut geen minpunt, maar meer een pluspunt. Alleen misschien niet voor de mensen die hem graag mee zouden nemen in hun handtas. Hij is niet bepaald zwaar, maar een handig handtas formaat vind ik het niet echt. Tenzij je net als ik graag een grote tas mee zeult.

Natuurlijk heeft deze ook zo zijn beloftes! Daarvoor is het ook een bb-cream. Ik vond de eerste keer dat ik de verpakking zag de eerste belofte heel erg raar. Ik ben er een beetje over op onderzoek gegaan en ben dan ook iets te weten gekomen. De eerste belofte is dus Whitening. Dus hij zou je huid gaan lichter maken. Ik vond dat heel erg raar, hier in België wilt iedereen alleen maar bruiner woorden. Maar als je dan in een land komt waar ze dan een donkerdere huidskleur hebben maken ze wit makende bb–creams. Dat vond ik echt heel erg raar. Maar door mijn onderzoekje ben ik dus te weten gekomen dat aziatische mensen graag heel erg bleek zijn. Dat is daar een soort van hype, dat is daar dus helemaal in. Je zult er ook heel erg veel mensen met een parasol zien lopen als het mooi weer is. Gewoon omdat ze niet willen dat hun een mooi tintje krijgt.

Tweede belofte water moistens. Dat begrijp ik eigelijk niet zo goed. Maar ik denk dat het inhoud dat er een soort vocht in de bb-cream zit, en dat die je huid goed zal gaan voeden en hydrateren.

De derde en laatste belofte is anti-wrinkle. Daar kan ik natuurlijk niet over meespreken. Maar het zou me niet verbazen moest het blijken dat hij je rimpeltjes iets minder zou laten op vallen.

Wat ik een heel erg groot pluspunt vind is dat hij eigelijk hardstikke lekker ruikt. Ik nog geen enkele bb-cream gevonden die lekker of even lekker ruikt als deze! Als deze geur een parfum zou zijn, dan zou ik hem zeker in mijn stash hebben liggen. Ik had van de geur eigelijk helemaal niet verwacht. Maar als je hem opsmeert, dan ruikte ik iets. Ik wist niet van waar het kwam. Maar toen ik een beetje uit smeerde op mijn hand ik snuffelde er even aan. Toen was het meer dan duidelijk.

Natuurlijk hebben we dan ook nog het product zelf. De dekking en de textuur van het product !

DSCF2493

DSCF2494

DSCF2496

Zoals je kan zien is het product echt heel erg licht. Op de laatste foto kan je zien dat het zich wel goed heeft aangepast aan mijn huidskleur. Maar toch is het nog lichter. daarom vind ik het, het fijnst om na de bb-cream nog een donkerder gekleurde poeder aan te brengen zodat het toch helemaal mijn kleur is en dat je geen verschil is met de kleur in mijn hals.

Het product is een beetje het zelfde van substantie als een foundation. Ik vind het best wel fijn, en het smeert ook gewoon makkelijk een goed uit.

Natuurlijk is het ook belangrijk dat je een bb-cream gewoon kan opsmeren zonder dat je een dagcrème of een moisturizer hoeft te gebruiken. Dat vind ik echt heel erg fijn. Je hoeft geen dagcrème te gebruiken maar je voelt wel dat je huid verzorgt en gehydrateerd word. Ook is het fijn dat als je, je in de ochtend overslapen hebt, je gewoon je bb-cream kan op smeren, en dan ziet je gelaat er ineens heel mooi, egaal en wakker uit.

Ik ben helemaal fan van deze bb-cream! Hij heeft een middelmatige dekking, maakt mijn huid mooi egaal. Ook krijg ik er een mooie en gezonde glow van. Ik zie er weer gezonder uit.

Hebben jullie al een echt aziatische bb-cream uitgeprobeerd?

 

 

 

Geef een reactie

