Me, myself and i #7

13 Mrt

Hallo iedereen!

Vandaag wou ik jullie toch nog even een kleine update geven. Ik ben gewoon heel erg blij, na mijn laatste me, myself and i wou ik gewoon direct een tablet of een mini laptop gaan kopen. Wel vandaag heb ik dat dus gedaan. Ik heb een kleine laptop gekocht, zodat ik meer onderweg meer kan gaan werken aan mijn blog, en dat er meer kansen zijn dat ik elke dag één of meerdere artikels online kan zetten. Ook gewoon zodat ik hem mee naar school kan gaan nemen voor als we grote presentatie’s moeten maken. Dat je niet heel de tijd moet gaan rond zooien met verschillende usb-sticks en dat soort zaken. Dus dat is gewoon een heel erg groot pluspunt.

Maar natuurlijk ben ik ook gewoon blij, nu kan ik vanaf mijn laptopje meteen artikels online gaan zetten. Dat is gewoon een tijdelijk oplossing tot mijn internet op mijn kamer gemaakt is. Maar ik ben gewoon heel erg blij. Ook weet ik nu zeker dat als ik op reis ga dat ik ook gewoon lekker verder kan bloggen. De laptop is natuurlijk ook heel erg licht, dus ik kan hem heel erg makkelijk kan meenemen. Ik kijk er al erg naar uit om hem onderweg te gebruiken.

Zo dit was  mijn kleine update! Nu kunnen jullie er zeker van zijn dat er elke dag een artikel online komt ! Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik voor de volle 200% terug ben!

Lots of love, Marie.

2 Reacties to “Me, myself and i #7”

  1. Anne Solveig maart 13, 2013 bij 8:51 pm #

    Leuke update!

    • Marie Beauty maart 14, 2013 bij 8:59 pm #

      Dankje ! Ik ben blij dat je het leuk vind om te lezen! Jij hebt trouwens ook een leuke site!! 🙂

Geef een reactie

