Lemonny flutter

13 Mrt

Hallo iedereen!

Zoals ik gezegd had ga ik dus producten die ik op mijn vorige blog een tijdje geleden besproken heb, hier terug bespreken. Ik heb na een tijd nu toch al iet wat meer ervaring met bloggen. Ik heb zelf het gevoel dat het nu allemaal vlotter gaat en ook dat mijn artikels veel voller staan met tekst. Maar de foto’s van nu zijn ook  beter als die van vroeger. Omdat ik nu toch al een tijdje foto’s maak met een andere camera, met een betere kwaliteit. Maar om verder te gaan op het begin van dit artikel. Ik ga dus producten die ik vroeger als een gereview’t heb, nu terug opnieuw behandelen, en de bovenstaande feiten zijn dus ook de redenen waarom ik dit doe. Maar natuurlijk ook omdat mijn mening na een bepaalde tijd wel veranderd. Natuurlijk weten jullie na een product dat ik twee keer review dat ik meestal wel een fan zal zijn van deze. Er zijn natuurlij ook dingen die ik gewoon zo verschrikkelijk vind dat ik er opnieuw mijn mening over geef.

Vandaag ga ik het dus hebben over een wel gekend product in de beauty wereld. Ik denk dat elke beautyblogger er wel één heeft. Namelijk de lemony flutter van Lush.

DSCF2544

Lemony flutter is een product dat bestemd is voor droge nagelriemen. In principe is het dus een gewone nagelriemencrème. Maar deze is toch nog iets specialer. Je kan hem gebruiken op elk deel van je lichaam waar je last hebt van droogte. Ik gebruik het ook voor mijn droge ellebogen knieën of de hielen van mijn voeten genieten er ook mee van. De lemony flutter zorgt er dus voor dat ik op geen enkele plaats nog last hebt van uitdroging en droge vlekjes.

DSCF2545

Wat nou het hele leuke is aan heel deze crème. Hij werkt wel degelijk erg goed, hij zit in een potje dat is recyclebaar da’s altijd leuk om te weten. Zeker voor de mensen die iets goed willend doen voor de natuur natuurlijk. De mensen onder ons die net zo als wel wat spullen hebben of gebruiken van Lush, weten vast en zeker wel dat Lush heel erg veel natuurlijke ingrediënten gebruikt in hun producten. Dat maakt dan jammer genoeg wel dat je ook deze voor een bepaalde datum moet opgebruiken anders vervalt hij wel degelijk en begint hij heel erg te stinken en geeft hij alleen nog olie af.

Ik wil het natuurlijk ook even hebben over de geur van dit product. Ik heb hem door meerdere vriendinnen even laten testen. Ze vonden allemaal dat hun droge vlekjes wel degelijk weg gingen. Dus ze vonden hem allemaal wel goed werken. De geur vonden ze ook allemaal heel erg fijn. De geur is namelijk een sterke citroengeur, een beetje vergelijkbaar met een frutella snoepje, heel erg zoet, maar toch een sterke citroengeur. Ik heb ondertussen al bezig aan mijn tweede potje lemony flutter. Ik kan je zeggen dat ik nog steeds een hele grote fan ben, maar als je te veel gebruikt bijvoortbeeld, als je hem gebruikt als handcrème dan word je na een tijdje echt misselijk van de geur. Gewoon weg om dat de geur heel erg sterk is.

Ik kan je zeggen dat ik na een lange tijd nog steeds fan ben van de lemony flutter. Ik hoop dat dit misschien een tip is voor mensen die last hebben van droge nagelriemen of andere droge plekjes. Voor mij helpt het heel erg goed, ik hoop dat het voor jou ook zijn werk doet!

Lots of love, Marie.

Geef een reactie

