Hand therapy

12 Mrt

Hallo iedereen!

Ik ga jullie vandaag eens wat meer vertellen over mijn favoriete handcrème van dit moment. Het is namelijk een echt budgettopper en ik gebruik hem best al een lange tijd. Wat het rare is , is dat ik er dus nog nooit iets over geschreven heb. Ik heb hem al wel een paar keer laten voorbij komen in een favorieten filmpje of in één of ander artikel waar ik meerdere producten liet zien. Maar dus nog nooit apart met een echt review hier achter. Daarom leek het me zeker wel eens leuk om dat te doen. Dus bij deze…

 

Ik heb het dus al de gehele tijd over de hand en nagelcrème van de kruidvat. Het is een heel erg fijne en budgetproof iets. Hij is bedoeld om je handen en nagelriemen te verzorgen en je nagels te verharden. Wel van dat nagels verharden dat weet ik niet aangezien ik gelnagels heb. Maar dat verzorgen van die handen is helemaal waar!

Lees zeker verder voor een uitgebreidere review.

Ik heb het dus vandaag over de hand therapy handcrème. Kruidvat heeft verschillende handcrèmes waarvan er één op deze moment nog getest word en waar dus ook nog een artikel over een online komt. Maar dat zijn zorgen voor later. De hand therapy heeft een paarse verpakking. Daar herken je hem dan ook aan als je in de winkel staat. Ik ga gewoon op zoek naar de paarse verpakking. Het is een gewone basic verpakking met een paarse kleur. Als er vanboven niet in het groot KRUIDVAT had op gestaan met rood en wit er rond. Dan zou de verpakking er trouwens veel minder cheap hebben uitgezien, dan als hij er nu uitziet! Da’s misschien een beetje jammer, maar het product is het gene wat telt

Ik heb normaal gesproken in de winter altijd enorm veel last van droge handen. Winterhanden noemen ze dat ook wel. Allemaal kloven en scheuren, wondjes en helemaal wit van het uitdrogen. Als ik dan ook nog eens een verkeerde handcrème ga gebruiken staan men handen ook nog eens vol met eczeem geen pretje dus.

Deze winter koop ik één handcrème en ik had meteen de juiste te pakken. Ik heb deze winter geen last gehad van mijn winterhanden. Ik ben er ook sterk van overtuigd dat het komt door het gebruiken van deze handcrème.

Ik, persoonlijk, hou ervan om de hele dag door handcrème te smeren. Ik smeer zeker elk uur mijn handen goed in met een crème. Maar dat kan natuurlijk een nadeel zijn ook. Als je moet gaan schrijven en je handen zijn helemaal vettig enzo. Nee, dat is echt niet fijn. Dus ik vind het ook heel erg belangrijk dat mijn handcrème die ik in de dag gebruik snel inwerkt en dat hij snel niet meer vet aan voelt. Anders glijd mij balpen uit mijn hand en dat vind ik dus absoluut niet leuk. Deze handcrème werkt snel in, en verzorgt voldoende.

Welke handcrème vinden jullie het fijnst om te gebruiken?

 

Lots of love, Marie.

Geef een reactie

