Gloss glanz serum.

11 Mrt

Hallo iedereen!

Zoals beloofd ga ik het vandaag hebben over één van mijn favoriete serums. Namelijk het Gloss glanz serum van hegron. Het zou ervoor gaan zorgen dat het haar zacht zal aan voelen en dat het een mooie glans zou gaan krijgen. Zoals ik mijn laatste haarupdate al zei, ik vind dit echt een heel erg fijn haar serum. Er zijn waarschijnlijk veel mensen die dit serum niet kennen, maar hij is heel erg budget. Als ik je zeg dat hij van de Action afkomstig is moet ik niet veel meer zeggen denk ik? Hij is dus heel erg budget, en doet voor mij soms meer werk dan dat een ander erg duur serum soms niet doet voor mijn haar. Daar ben ik heel erg blij om. Ik vertel je hier onder mijn uitgebreide mening.

DSCF2534

Ik had al heel erg veel over dit serum gelezen op verschillende beautyblogs. Ik vond het altijd zo raar, hoe kan het nu dat zoiets goedkoop nu zo goed kan zijn. Wel ik heb het afgelopen jaar heel erg veel fijne budget producten gebruikt en getest, en ik vind vaak de budgetproducten fijner dan de high-end producten. Ze geven een goed resultaat, maar wel voor een veel lagere prijs. Neem nu Essence en Catrice, beide merken hebben een heel erg mooi en groot aanbod in make-up en sommige producten gebruik ik gewoon liever van MAC bijvoortbeeld en andere dan weer liever van Catrice of Essence. Niet alles hoeft duur te zijn. Sorry voor mijn geratel. Maar ik was er toch niet van overtuigd dat het zo goed zou zijn als ik op alle blogs gelezen had. Mijn verwachtingen lagen heel erg hoog, maar ik dacht dat ik er niet te veel van moest verwachten.

DSCF2535

Dus de laatste keer dat ik naar de Action was gegaan, had ik gewoon lekker wat in mijn mandje gegooid. Maar dus ook het serum, kwam ik thuis meteen in de douche haren wassen, en natuurlijk het serum in mijn haar smeren. Ik zelf heb heel erg droog haar, die dag gebruikte ik opzettelijk geen conditioner. Ik deed een pompje serum op mijn hand en ik smeerde het in mijn haar, kamde mijn haar. Mijn haar was gelijk even zacht als dat ik er ook conditioner in deed. Dat vond ik best wel raar, en hij overtrof zelfs mijn hoogste verwachtingen. Heel speciaal dat waren mijn woorden.

 

Maar terwijl ik het serum in mijn haar deed, was me nog iets opgevallen. Namelijk de geur, die was hemels. Ik had gelezen op verschillende blogs dat het serum zelfs als zijde aan voelde, dat was zeker niet verkeerd opschreven. De geur zou fruitig moeten zijn. Ik ga de geur op mijn eigen manier opschrijven, en dat is perzik. Die snoepjes, perziksnoepjes. Het ruikt heel erg fruitig, zoet en zomers. Echt heel erg lekker die geur, het is een geur waar ik echt heel erg van houd. Maar ik denk wel dat je van dit soort geuren moet houden, anders is het echt niets voor jou.

Als ik na het aan brengen van het serum mijn haar begon te brushen, kwam er toch nog een zwijm van de geur van het serum vrij. Dat was niet te overdreven, maar gewoon, aangenaam. Als je haar droog is ruik je het serum niet meer of een heel klein beetje. Dat vind ik eigelijk heel erg goed, zo krijg je geen mix van geuren waar je meteen misselijk van word.

Ik ben dus helemaal fan van dit serum! Het is het gloss glanz serum van Hegron, verkrijgbaar bij de Action voor een kleine  €3.

Geef een reactie

