Update!

10 Mrt

Hallo iedereen!

Vandaag even een tweede maar een klein iets nog online. Ik heb namelijk een vraagje voor jullie, ik zat er aan te denken om de producten die ik op mijn vorige blog al besproken heb, hier  dus ook eens te bespreken. Ik ben nu al een ietsje meer ervaren met artikels schrijven, en zo krijgen jullie misschien ook een beetje blik op het product. Ook zullen er dan nieuwe, en dus betere foto’s bij komen. Maar deze zijn dan jammer genoeg wel van een al gebruikt product. Laat me in de comments even weten of jullie dat een leuk idee vinden. Ik denk persoonlijk van wel, zo kunnen ook weten wat ik na al die tijd nog steeds gebruik, en wat niet!

Zo dit was het dan, vergeet zeker niet te reageren! Dat zou ik heel erg appreciëren.

Lots of love, Marie.

2 Reacties to “Update!”

  1. imfashionstoned maart 11, 2013 bij 11:40 am #

    moet ook maar eens uitproberen dan!!

Geef een reactie

