Me, myself and i #6

10 Mrt

Hallo iedereen!

Het is weer een hele tijd geleden dat ik echt met jullie gesproken heb.

Ik vind het best wel jammer, maar ik dacht dus dat ik vorig weekend internet ging krijgen op mijn kamer. Heel erg jammer is dat niet gebeurd omdat er iets mis is met de aansluiting in mijn kamer waardoor ik dus geen internet kan krijgen op mijn computer. Ik vind het echt heel erg dom. Want zou zo graag gewoon kei hard door werken op mijn computer. Maar op de één of andere manier vind ik het moeilijk omdat ik altijd eerst mijn artikels op mijn computer moet maken. Zodat ik daarna mijn artikel moet kopiëren naar de tekstvlakken op mijn blog waar ik normaal alles zou moeten typen dan nog foto’s plakken. Zodat dan het artikel nog eens moet in plannen en al dat soort zaken. Dat is een hele  zooi op mijn usb-stick. Dus ik vind het niet bepaald gemakkelijk. Natuurlijk laat ik mijn internet verbinding zo snel mogelijk maken. Want zo kan het echt niet verder, ik word er helemaal gek van. Maar bij deze meld ik jullie wel dat ik gewoon artikels ga typen op mijn computer en ze dan online zet met de laptop van mijn ouders. Want gewoon helemaal niet bloggen en niet online zetten op mijn blog maakt mij gewoon helemaal zot. Ik ben een beetje gaan flippen deze week, dus ik vond het helemaal niet fijn!

Het is vandaag zondag, dat wil dus zeggen dat ik vorige vrijdag jarig was! Toen heb ik via mijn gsm snel een paar zinnetjes online gezet! Ik was echt heel erg blij dat ik jarig was, dat is echt een moment waar ik van de dag na mijn verjaardag naar uit kijk! Misschien een beetje dom, maar op dat vlak ben ik echt een klein kindje!

Ik heb echt een heel erg leuke verjaardag gehad, mijn vriendje, mijn vriendinnen en mijn familie hebben me echt alles gegeven wat ik wou ! Ik heb de dag zelf gevierd op school en in de avond met mijn vriendje en mijn familie! Maar natuurlijk komt er nog een klein feestje voor mijn vrienden en vriendinnen, maar dat zal pas plaats vinden in de paasvakantie. Ik kijk er in ieder geval heel erg naar uit! Ik zou het persoonlijk wel leuk gevonden hebben mocht ik een verjaardag’scadeautjes haul kunnen filmen maar ik vind het eigelijk nogal dom, ik heb eigelijk niet zo veel echte cadeautjes gekregen, maar meer geld en bon’s dus dan vind ik dat zo dom om te laten zien. Ik heb wel een bureaustoel gekregen, een kapperskarretje, een bedovertrek en van mijn vriend een verrassingspakket van lush. En voor de rest dus een bon van het shopping center van Wijnegem en een bon van de MAC . Ik persoonlijk vind niet dat dit echt dingen zijn om in een shoplog of in een haul te laten zien… Misschien dat ik met mijn verjaardagsfeestje voor mijn vrienden en vriendinnen nog andere echte cadeautjes krijg dat ik er wel een filmpje over maak!

Nog wat super leuk nieuws is dat ik van 19 maart tot 30 maart stage loop in een kapsalon. Daar kijk ik echt heel erg naar uit! Dat is een heel groot deel van onze punten van het hele school jaar. Het zijn maar twee weken, maar wel twee heel erg belangrijke weken. Dus dat word weer druk druk druk, ik ga proberen gewoon veel vooruit te werken zodat ik zeker elke dag een artikel online krijg. Ik hoop dat dat gaat lukken want de stage zou heel erg vermoeiend zijn. Dus ik ben eigelijk heel erg benieuwd. Ik hoop in ieder geval dat het me lukt en dat alles goed komt.

Zo dit was weer eens een me, myself and i . Met mij gaat dus alles goed, ik hoop dat met jullie ook alles in orde is. Hebben jullie ook stage, zo ja , waar ?

Lots of love, Marie.

2 Reacties to “Me, myself and i #6”

  1. Fien maart 10, 2013 bij 4:10 pm #

    Ik vind het wel een leuk idee , deze persoonlijke artikels. En inderdaad , heel lastig werken aan je blog als je op je materiaal moet wachten!

    • Marie Beauty maart 10, 2013 bij 7:26 pm #

      Leuk dat je het begrijpt. Maar dinsdag koop ik een tablet en daar kan ik dus ook op gaan werken want ik heb een draadloos toetsenbord dat ik daarop kan aan sluiten enzo … 🙂

Geef een reactie

