Haarupdate! #3

27 Feb

Hallo iedereen!

Sinds maandag ben ik dus weer helemaal terug.

Jullie weten dat ik echt heel erg veel aandacht besteed aan mijn haar dus vandaar dat er vandaag weer eens een haarupdate online komt! Het was weer een hele tijd geleden en ik vind het gewoon leuk om dit artikel te schrijven.

Een tijdje geleden heb ik een review geschreven over de gliss hair repair keratine. Toen zei ik ook dat er de komende week een haarupdate zat aan te komen. Die ging ik normaal ook maken. Maar jammer genoeg is toen het ongeluk gebeurd. Heel erg jammer dus vandaag heb ik gewoon voor jullie de haarupdate. Later als jullie hem verwacht hebben. Maar toch. Hier is hij. Ik ben de afgelopen tijd echt een groot fan geworden van de Action. Echt heel erg leuk allemaal. Maar de haarproducten die ze daar verkopen spreken me gewoon heel erg aan.

Het review van de shampoo en de conditioner van de producten de ik gebruikt heb die kun je vinden op mijn blog. Het zijn de Gliss hair repair keratine producten. Als je mijn mening daarover wilt weten. Ga dan zeker even het artikel opzoeken en bekijken.

Ik heb ook een heel erg budget serum gebruikt de laatste tijd. Ik gebruik namelijk een serum dat ook van de Action komt. De meeste mensen die naar de Action gaan en die erg geïnteresseerd zijn in beauty die gebruiken of hebben dit serum toch zeker in hun bezit, ik dus ook. Als je me al langer volgt, dan weet je ook dat ik een opleiding haarstyliste volg. Mijn vriendinnen in de klas zijn ook helemaal fan van dit serum. We vragen me elke dag, breng jij je goeie serum nog eens mee. Heerlijk spul, maar hier komt later zeker nog een artikel over.

Als masker gebruik ik gewoon eender welk masker dat ik fijn vind. Ik gebruik als haarmasker de laatste tijd gewoon elke keer liever iets anders. Ik ben gewoon heel erg bezig met een echt heel erg fijn haar masker uit te zoeken. Dat ik gewoon elke keer afwissel. Zo dat weten jullie dan ook weer.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit artikel te lezen, en natuurlijk ook dat ik terug ben.

Lots of love, Marie.

Geef een reactie

