Me, myself and i #5

26 Feb

Hallo iedereen!

Zoals jullie in mijn vorige artikel wel hebben kunnen lezen heb ik een ongeluk gehad. Daar door kon ik dus niet typen en dus ook geen artikels online zetten. Dat vond ik natuurlijk heel erg spijtig. Maar nu  ben ik helemaal terug.

Ik heb namelijk een computer gekregen van mijn ouders. Dat is natuurlijk heel erg tof van hen. Maar ik moet nog wel een weekje wachten tot ik internet verbinding heb wegens een internet kabel. Da’s misschien een beetje jammer. Maar ik typ nu dus gewoon de artikels op mijn eigen computer en dan zet ik ze op mijn usb-stick. Ik neem de laptop van mijn ouders (daarmee kan ik wel op internet) en dan zet ik gewoon de artikels online. Zo kan ik ook gewoon lekker vooruit werken en veel inplannen. Aan gezien ik nu meer in de avond en in de nacht kan gaan doorwerken op mijn computer. Omdat ik de laptop van mijn ouders niet mee op mijn kamer mocht nemen. Nu is deze computer gewoon helemaal voor mij en kan ik weer lekker aan de slag! Ik kijk er zo naar uit.

Natuurlijk kan ik niet wachten tot volgende week, dan heb ik ook gewoon internet op mijn computer is zal het allemaal nog veeeeel gemakkelijk gaan!

 

Waar ik ook heel erg naar uit kijk is naar de grote vakantie. Wij hebben namelijk onze reis vastgelegd voor in de grote vakantie. Wij denken jullie misschien? Ja, ik, mijn vriendje en mijn ouders. Wij gaan met de auto naar Venetië, daar blijven we dan een dag of twee. Daar stappen we op een cruise die een week zal duren naar de griekse eilanden, daar gaan we onder andere Santorini bezoeken. Als we terug aankomen in Venetië nemen we terug de auto en gaan we nog wat dingen doen in Italië.

Wel je wilt niet weten hoe blij ik ben. Ik kijk er al helemaal naar uit, en ik ben ook gewoon zo blij dat mijn vriendje mee gaat. Ik zou het me niet meer kunnen voorstellen dat ik zo’n lange tijd zonder hem zou moeten doorbrengen. Het jammere aan de hele zaak is dat als we terug komen van onze leuke en fantastische reis dat hij op kamp moet vertrekken voor een dikke week met de jeugdbeweging. Maar dan hebben we toch nog steeds een heel erg leuke tijd beleefd op onze leuke en toch wel speciale vakantie!

Nog even iets kleins wat ik jullie wil zeggen is dat ik bijna jarig ben! Ik kijk er echt heel erg naar uit! Ik word 8 maart 17 jaar oud! Ik ben zo blij dat ik eens op een vrijdag verjaar. Normaal verjaar ik altijd midden in de week als het school is. Dat vind ik echt verschrikkelijk. Maar nu verjaar ik op en vrijdag en daar ga ik is goed van profiteren.

 

Wel ik hoop dat je het leuk vond om dit artikel te lezen!

Ik ben weer helemaal terug! Dus ik hoop dat jullie dat leuk vinden! 🙂

 

Lots of love, Marie.

Geef een reactie

