Update!

25 Feb

Hallo iedereen!

Het is weer een lange tijd geleden. Helaas.Ik vind het niet leuk om jullie dit te vertellen. Maar ik ben aangereden door een auto. Als je me volgt via twitter dan heb je het zeker gelezen. Ik heb heel erg veel pijn gehad, nog steeds heb ik er voldoende last van. Maar uit eindelijk kan ik al wel mijn vingers terug bewegen en terug normaal functioneren. Het jammere aan de zaak is dat ik niet weet wie het gedaan heeft.De bestuurder van de auto heeft vluchtmisdrijf gepleegd. Dat vond ik best wel erg.In het begin had ik geen last van de pijn. Maar hoe langer het ongevalletje gebeurd was hoe meer pijn ik kreeg aan mijn hand, en hoe dikker mijn hand werd. Ik was bij mijn vriend en de mama van mijn vriend heeft mij naar huis gestuurd om aan mijn mama te vragen wat ik moest doen. Dus reed ik met mijn vriend naar mijn huis. Daar was mijn mama. Ik moest naar mijn papa bellen om te vragen wat hij er van vond. Hij zei, ga naar de politie en geeft dat aan. Dus reed ik verder met de fiets samen met mijn vriend naar het politiekantoor aan het einde van de straat. Moest ik een verklaring afleggen en zo. De politie agent die mij ondervraagd heeft was heel erg vriendelijk. Hij raadde me uiteraard aan om naar de dienst spoedgevallen te gaan. Maar aangezien mijn ouders beide aan het werken waren. Konden zij dus niet met mij naar het ziekenhuis. Gelukkig was er dan de lieve mama van mijn vriend die samen met en met mijn vriend naar het ziekenhuis is gereden. Daar hebben we ongeveer een uur moeten wachten voor dat het mijn beurt was. Maar de pijn werd steeds erger, en mijn hand werd ook steeds dikker. Na dat de dokter foto’s gemaakt had van mijn hand, kwam het resultaat. Ondertussen was mijn mama ook gearriveerd in het ziekenhuis, en de mama van mijn vriendje was vertrokken naar huis. Het resultaat was dus dat mijn hand zwaar gekneusd is/was. We hadden twee van mijn vingers aan elkaar gespalkt. Ik heb tot vrijdag mijn vingers gespalkt gedragen. En nu draag ik ze gewoon of tape ik ze aan elkaar. Ik heb er toch nog behoorlijk veel last van, en ik snap nog steeds niet waarom die man niet gestopt is.

  1. Hij was aan het spookrijden, dus hij zat eigenlijk letterlijk naast mij, en kijk mij recht aan
  2. Ik heb op zijn raam geklopt omdat ik zo hard verschoot.

Een beetje raar vind ik dat. Zo nu weten jullie dus waarom er de afgelopen tijd geen of weinig artikels online zijn gekomen. Het was dus om dat ik een ongeluk gehad heb, en mijn vingers waren ingespalkt. Dus ik kon niet typen!

Ik hoop dat jullie het begrijpen ! Sorry, en jullie horen morgen weer van me !

Lots of love, Marie.

2 Reacties to “Update!”

  1. Rosa Moda februari 25, 2013 bij 7:32 pm #

    Jeetje wat heftig! Heel veel sterkte gewenst!

Geef een reactie

