Nivea verzorgende body milk

22 Feb

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hallo iedereen!

Vandaag gij ik mijn favoriete body milk reviewen. Het is jullie de laatste tijd waarschijnlijk wel opgevallen. Maar ik ben erg bezig met huidverzorging. Zeker nu het zo koud is en ik heel snel last heb van een droge huid en een huid die eczeem heeft. Ik kan je zeggen dat mijn huid op deze moment erg veel eczeem heeft. En dat ik onder de zonnebank moet om deze te laten verminderen. ( Ik weet dat de zonnebank slecht is voor je huid. Maar ik moet het van de dermatologe om mijn eczeem te laten verminderen) Mijn hele lichaam staat eigenlijk vol met eczeem op deze moment. Ik word er gelijk helemaal gek van, maar ik doe er alles aan om deze te laten overgaan.

Ik gebruik als sinds ik klein was Nivea. Vroeger was er alleen die grote blauwe blikken pot. Dat was de vetste crème, en die had ik echt nodig. Als sinds ik klein was heb ik eczeem en last van een heel erg gevoelige huid. Het is nog nooit echt over geweest. Maar het is een hele tijd veel minder geweest. Nu is het weer een hoge piek, waar ik enorm veel last heb van mijn gevoelige huid.

Nivea is al een tijdje uitgekomen met de flessen body milk. Die heb ik dus voor verschillende huidtypes. Mijn mama kocht vroeger altijd de body milks van Biocura (merk van de Aldi). Die milks waren best oke . Maar ik en mijn mama wij hadden iets meer nodig voor onze huid. Een crème die meer voeding geeft aan onze huid. Toen mijn mama een keer de nieuwe verzorgende body milk van Nivea mee bracht, toen ging er een beetje een nieuwe wereld voor ons open.

 

 

 

DSCF2426

Het is de grote blauwe blikken pot crème, maar dan iets vloeiender en in een fles. Echt geweldig dit, het is wel vrij dik, en moeilijk om uit te smeren. Het liefst gebruik ik hem na het douchen, voor dat ik mezelf ga afdrogen zodat ik nog een beetje nat ben en de crème zich vermengt met het water. Zo smeert de crème ook makkelijker uit.

DSCF2427

 

Nivea staat bekend voor zijn goede lichaamsverzorging, en ik ben echt een super fan. Ook is Nivea uitgekomen met de onder de douche body milks. Deze moet je onder de douche op smeren en achteraf gewoon afspoelen. Die ben ik zeker van plan om te gaan kopen en om uit te proberen, gewoon om te kijken of die even fijn voor mij werk als de gewone versie.

Deze versie maakt mijn huid heel erg zacht, en ik voel ook dat mijn huid gevoed is. Ik voel ook dat door mijn nieuwe lichaamsproducten mijn huid een beetje vooruit gaat. Dat mijn eczeem een beetje beter word. Ik gebruik deze crème al een tijdje. Maar ik denk dat het belangrijk is om dit soort crèmes langer te testte om toch zeker te zijn dat ik fijn vind. Ik ben echt een super fan van deze. Mij zul je geen andere body milk meer zien gebruiken.

De geur is gewoon een simpele Nivea geur. Niet iets speciaal, iets neutraal, maar toch ruikt hij verzorgend, gewoon lekker naar Nivea.

x Lots of love, Marie.

 

 

 

 

 

 

4 Reacties to “Nivea verzorgende body milk”

  1. Jessica februari 22, 2013 bij 9:26 am #

    Ik raad je aan om eens een bodybutter van The Body Shop te proberen. Die werkt ook echt fantastisch goed.
    Wel wat duurder, maar hij voedt mijn huid veel beter dan Nivea producten. Ik raad je vooral de Shea butter variant of de Cacao Butter variant aan.

    • Marie Beauty februari 23, 2013 bij 1:28 pm #

      Ik heb veel body butters van the body shop hoor! 🙂
      Maar ik vind deze gewoon fijner omdat de geur neutraal is en je dan makkelijker en parfum kan gaan dragen!
      De body butter van the body shop gebruikt ik liever voor het slapen gaan dan ! 🙂

  2. Cynthiiaa februari 24, 2013 bij 12:29 am #

    Oh, ik gebruik juist de grote pot omdat je daarmee lekker kunt smeren! Maar sowieso ben ik ook gek op de Nivea producten! 🙂 Wat voor een eczeem heb je? Want ik heb namelijk ook van alles, word er niet goed van, maar mijn lippen kunnen geen lippenbalsem verdragen behalve de blauwe Nivea pot. xD

    • Marie Beauty februari 24, 2013 bij 12:54 pm #

      Ik ben vrij allergisch, en dan zwelt mijn huid op bepaalde plekken op worden ze heel erg droog, branderig en jeukerig en ze krijgen en bordeaux kleur. Echt heel erg lastig! Heb er al een lange tijd geen last meer van gehad gelukkig ! 🙂
      Ik kan wel gewoon lippenbalsem smeren. Misschien kun je die nieuwe potjes van Nivea misschien eens proberen op je lippen ? 🙂

Geef een reactie

