Ultimate nail lacquers.

16 Feb

Zoals jullie wel weten zijn Essence en Catrice beide uitgekomen met de vernieuwing van het assortiment. Ik heb er helaas zelf nog niets van gezien. Maar als de vakantie is afgelopen en ik zit weer elke dag in de stad, zie ik daar hopelijk maar eigelijk zo goed als zeker verandering in. De gewone make-up heb ik bij de meeste al zien verschijnen, maar natuurlijk komen er weer een aantal nieuwe nagellakken uit. Als je mij al een tijdje volgt, dan weet je dat ik gelnagels draag, maar ook dat ik een grote fan ben van de nagellakken van Catrice. Dus ik ben heel erg blij dat er weer nieuwe lakken uit komen.

Natuurlijk hangt er weer een staartje aan vast, het is de nieuwe generatie van de ultimate nail lacquers. Ze komen met 47 nieuwe kleuren, ze hebben een gloss booster technologie, en een gel-effect. De dekking is nog steeds geweldig en hij beloofd lang te blijven zitten. Wat er uniek is aan de nagellakjes is dat er een natrafil reservoir kwastje aanwezig is.

Het speciale kwastje waar ik juist is over zei heeft dus een speciaal ontwerp waardoor het een ultieme kleur geeft met slechts één streek. Het is dan ook de eerste keer dat deze kwastjes worden gebruikt bij een nagellak. Ze absorberen de ultieme hoeveelheid nagellak, hierdoor is het dus niet nodig om je kwastje meerdere keren in je potje nagellak te doppen. Door het reservoir’tje dat het kwastje heeft, houd het dus de hoeveelheid nagellak binnen en verkom je dus druppelen en al dat andere geklungel.

De nieuwe ultimate nail laqcuers (10 ml) zijn verkrijgbaar in 40 verschillende kleuren en de ultimade nudes (10 ml) zijn verkrijgbaar in 7 verschillende kleuren. Ze zullen rond de prijs van €3 hangen. Ze zijn verkrijgbaar van maart 2013 in Kruidvat in België en bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland.

Lots of love, Marie.

Eén reactie to “Ultimate nail lacquers.”

  1. beautiesatwork februari 17, 2013 bij 9:57 am #

    ik kijk vooral uit naar de rode lakjes 🙂

Geef een reactie

