Gliss hair repear keratine.

15 Feb

Hallo iedereen !

Vandaag ben ik weer voor jullie met een review van een lekkere shampoo. Vandaag is er een review, maar verder deze week komt er een haarupdate online. Daar zie je deze ook verschijnen, dus dat is misschien ook wel leuk om te weten.

Weer is het een shampoo + conditioner die ik gekocht heb bij de action. Ik weet niet juist hoe het gaat  bij de action. Maar mij hebben ze verteld dat de action producten verkoopt die eigelijk bedoeld zijn voor het buitenland, maar die daar gewoon niet aanslagen, en hier wel. Dus in de action verkopen ze het voor een lage prijs. Het jammere is wel dat de verpakking soms niet leesbaar is wegens arabische opschriften. Deze keer had ik de spaanse verpakking. Maar gelukkig hingen er vanachter op de verpakking stickers met een duidelijk vertaling.

DSCF2463

 

Dit zijn dus de shampoo en de conditioner. Ik denk dat de meeste onder jullie deze verpakking wel kent. Ook het merk is in de benelux goed gekend, dus daar ging ik toch wel een beetje naar op zoek. Iets wat hier gekend is. Dus je kan het in principe ook gewoon gaan kopen in de kruidvat. Maar dan wel aan een andere prijs dan dat ik ze betaald heb.

Ik vind de verpakking wel mooi. Het heeft de gewoon gliss vorm. Zoals alle shampoo’s en conditioners van gliss die vorm hebben. Maar de kleur bepaald natuurlijk het doel van je shampoo en conditioner. Wel deze verpakking is zwart, en ziet er heel erg mooi en stijlvol uit. Voor mij is de kleur van het lettertype hier heel erg mooi bij gekozen. Ik vind goud op zwart namelijk een heel erg mooi effect geven! Dus bij deze vind ik de verpakking mooi en gewoon simpel.

Natuurlijk is wat er in zit nog veel belangrijker, het product zelf. Ik heb jullie in mijn vorige haar update verteld dat ik de pro-keratin refill van L’oreal gebruikte. Een heel erg fijne shampoo, en ik zou hem zo de hele tijd kunnen gebruiken. Wat hij voor mijn haar deed, had nog nooit een andere shampoo voor mijn haar gedaan. Die shampoo bevatte dus een behoorlijke lading keratine. Ik ging op zoek naar een shampoo die ook keratine bevatte waarmee ik de pro- keratin refill mee zou kunnen vergelijken. Ik weet natuurlijk dat de shampoo’s van L’oreal een veel betere kwaliteit hebben dan die van een ander drogisterij merk. Maar ik wou het toch zeker een kans geven, je weet maar nooit.

Toen ik de eerste keer mijn haar waste met deze shampoo, voelde mijn haar droog aan de punten. Maar toen ik de conditioner gebruikte was dat probleem eigelijk zo goed als van de baan.

Ik had het gevoel dat de shampoo mijn haar iet wat uitdroogde. Ik heb van nature droog haar, dus normaal zou de keratine mijn haar goed moeten verzorgen. In de shampoo had ik echt niet het gevoel dat er veel keratine in zat. Dat vond ik best wel jammer.

De conditioner was dan weer een producten van een andere soort. Die herstelde de droogte die de shampoo had aangericht. Dat was dan best wel fijn. Dat was uiteindelijk ook wel heel erg nodig. Ik vond dat de conditioner heel erg aan sloot op de shampoo. Dat was natuurlijk wel nodig maar bon.

De geur van beide producten was natuurlijk het zelfde. Maar heel erg fijn, het ruikt gewoon lekker, schoon. Je ruikt gewoon dat het je haar zou moeten verzorgen.

Ik zelf ben meer voor de conditioner. De shampoo is niet zo mijn ding. Misschien is dit dan weer een aanrader voor mensen die wat last hebben van vette lengtes. Maar zeker niet voor iemand met droge haren, het droogt alleen nog meer uit. (Voor mij dan toch) Maar de conditioner vind ik dan wel heel erg fijn. Ik denk dat ik deze gewoon ga gebruiken met een andere shampoo.

Lots of love, Marie.

Geef een reactie

