Update .

13 Feb

Hallo iedereen!

Het is ondertussen weer een tijdje geleden dat ik jullie gesproken heb. Vind het best wel jammer en zit daarom vanavond toch even achter de computer. Ik heb het de laatste tijd gewoon druk gehad. Maar ik ben gewoon ook een tijdje afwezig geweest om dat ik toch wel ziek ben geweest. Sinds een paar dagen ben ik weer beter en gaat alles weer goed met mij.

Ook heb ik gewoon een tijdje stil gezeten omdat het gewoon allemaal een beetje te druk werd. School, mijn vriendje en dan ook nog bloggen. Ik doe het alle drie graag. Maar soms gaat het gewoon niet meer. Ik ben absoluut niet van plan om te stoppen met bloggen. In tegendeel zelfs. Ik wil gewoon weer meer vooruit gaan werken. Daar ga ik deze week werk van maken gewoon omdat ik nu toch vakantie heb, en dan kan ik gewoon  weer even goed door werken.

De laatste keer dat ik een me,myself and i gemaakt had. Toen had ik jullie verteld dat mijn ouders naar Thailand waren. Ondertussen zijn die natuurlijk ook al weer thuis. Ze zijn ook al een paar dagen naar Spanje geweest, dat was wel voor het werk maar ja. Ik heb natuurlijk wel leuke cadeautjes gekrijgen. Willen jullie die graag zien laat het dan even weten. Over een paar van mijn cadeautjes komen zoiszo reviews want dat zijn natuurlijk beauty spulletjes zoals ik gevraagd had.560190_4275577570108_1153774899_n

Nu er een tijd voorbij is gevlogen. Draag ik achter de computer en achter de televisie een bril. Zijn mijn haren donker blond geverfd, en ik heb ik geen last meer van puistjes. Ik ben blij !  Zo dit is de nieuwe ik ! 🙂 Ik ben wel blij met mijn bril en natuurlijk ook met mijn haarkleur. Wat vinden er van ?

Mijn vriend is afgelopen zondag ook 18 geworden. Was leuk, hebben gezellig met zijn familie iets gaan eten. Maar hebben die dag gewoon van elkaar genoten en een film gekeken. Hij was de hele tijd aan het zagen voor een verrassingsfeestje en dat krijgt hij nog. Maar dat weet hij natuurlijk nog niet. Hij was heel teleurgesteld met zijn verjaardag zelf. Maar wacht maar tot zaterdag, dan zal hij wel verschieten. 😉 Binnen een kleine maand is het mijn beurt om te verjaren. Dan word ik al 17 jaar. Ik vind dat dat zo oud klink ! 🙂

De tijd is voorbij gevlogen. Wist je dat we ondertussen al over de helft van het schooljaar zitten voor het grote vakantie is ? :O

Wel met mij gaat alles goed. Buiten dan dat ik ziek geweest ben. Hebben jullie speciale dingen gedaan of meegemaakt de afgelopen tijd ? 🙂

x Lots of love, Marie.

 

Geef een reactie

