Nivea natural oil

8 Feb

Hallo iedereen!

Vandaag heb ik weer een verzorgende douche sensatie voor jullie ! Eczeem, daar vecht ik al mijn hele leven tegen. Maar ik kan jullie zeggen dat een goede huidverzorging echt heel erg belangrijk is. Ook als je geen eczeem hebt. Het ene product is beter voor je huid als de andere. Mijn dermatologe heeft mij aangeraden om douche olie’s te gaan gebruiken. Die zijn zacht voor je huid, maar ze reinigen je huid ook goed. Ze hebben voeden je huid, en ze zullen je huid ook niet zo uitdrogen. Ze raadde mij dan ook aan om te gaan voor de douche olie’s van Nivea. Die zijn het beste in een lage prijs categorie. Je hebt ook veel duurdere olie’s, maar die zijn dan alleen verkrijgbaar bij de apotheek, en die zouden dan ook een stuk duurder zijn.

Deze douche olie heb ik al een tijdje getest, ondertussen gebruikt heel het gezin deze douche olie, en staat hij standaard in  douche. Het is een gewone simpele douche olie.

DSCF2429

 

Douche olie’s zijn in het speciaal gemaakt voor mensen met een droge huid, natuurlijk kunnen mensen met alle huidtypes  deze douche olie gebruiken. Ik vind het gewoon lekker dat deze olie, niet te veel geur of geeft, maar gewoon lekker verzorgend ruikt. Net zoals alle Nivea producten ruiken, daarbij is hij makkelijk te gebruiken bij een andere geur van body milk of een andere geur van scrub. Zodat je niet een zooi krijgt van geuren waar je misselijk van word.

 

DSCF2431

 

Het grootste deel van deze douche olie bestaat uit verzorgende oliën. Maar als je naar de ingrediëntenlijst gaat zul je zien dat er ook SLS in zit. SLS is een ingrediënt dat je huid zal laten uitdrogen. Da’s wel jammer, want de olie zou je huid moeten voeden en zacht maken. Maar ik kan je zeggen, dat ik met mijn droge huid absoluut geen last heb van de SLS. Dus ik vermoed dat de meeste onder jullie daar ook geen last van gaan hebben.

DSCF2430

Ik ben hou echt van deze douche olie. Ik ga zeker nog meerdere van de olie’s van Nivea testte. Ik vind ze gewoon erg fijn en ze zijn erg zacht voor mijn huid. Ik denk dat dit gewoon een simpele basic aanrader is voor iedere lezer(res) !

x lots of love, Marie.

2 Reacties to “Nivea natural oil”

  1. Fien februari 8, 2013 bij 4:53 pm #

    Ik heb ook al heel men leven last van eczeem , met perioden.. ik ga zeker deze olie eens uitproberen ! Nivea doet het echt goed met zen lage prijzen , daarom schreef ik vandaag ook een artikeltje over een dagcrème van hen , goed artikel hoor! 🙂

  2. beautiesatwork februari 12, 2013 bij 7:31 pm #

    klinkt goed 🙂

Geef een reactie

