Pretty woman!

5 Feb

Ik dacht van de week dat het misschien wel leuk zou zijn als ik jullie zou laten zien wie ik echt prachtige vrouwen vind. Ik denk dat het speciaal is gewoon omdat iedere persoon zijn smaak toch ook wel een beetje verschilt. Dus bij deze dacht ik jullie dus even te showen welke (beroemde) vrouwen ik wel iets vind hebben.

 

Taylor Swift.

 

Blake Lively. 

Demi Lovato. 

Alle drie deze vrouwen zijn prachtig van buiten. Ze zijn alle drie anders qua uiterlijk. Ook lijden ze ieders een ander leven. Volgens mij zijn ze ook alle drie helemaal anders als het aan komt op karakter. Maar qua uiterlijk zijn ze alle drie super mooi.

Als het aan komt op carrière. Ik ben nog steeds een fan van Taylor Swift en Demi Lovato. Hun muziek luister ik elke dag door en door. Maar Gossip girl is voor mij toch verleden tijd. Geef mij maar Pretty little liars!

Ik heb het meest respect voor Demi, wat zij allemaal doormaakt heeft. Zij is er ook sterk uit gekomen. Doordat ze in die klinieken heeft gelegen, en toch wel wat is aangekomen. Vind ik dat ze er nog mooier uitziet dus een YAY voor Demi ! 🙂

 

Geef een reactie

