Happy days

29 Jan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hallo iedereen!

Vandaag heb ik voor jullie een review van de producten die ik kocht in de Action, of toch twee van die producten. Ik had er zoveel over gelezen en ik wou ze natuurlijk zelf ook uitproberen. Maar aangezien ik nergens in mijn buurt een Action weet zijn heb ik zelf nooit de kans gehad om deze producten te kunnen  gebruiken. De douchegel werd vergeleken met de foams van Rituals (waar ik toch wel fan van ben) en de scrub, was een heerlijke zoutscrub. Toen ik in de vakantie aan zee was sprak mijn moeke over de Action. Dat ze daar nog naar toe moest, en dat er één heel dicht bij was. WOW !, was ik blij zeg. Gelukkig vond mijn vriend het geen probleem en gingen we naar de Action. Daar heb ik lekker in geslagen, en natuurlijk heb ik de douchegel en de scrub gekocht.

DSCF2331

De douchegel vind ik echt zalig! Ik was al helemaal weg van de foams van de Rituals, maar die vind ik best wel prijzig. Maar deze is echt maar €3 denk ik, en voor mij zijn ze eigenlijk bijna juist hetzelfde. Het schuim is superzacht, het is alleen jammer dat bij mij het flacon echt super hard het schuim eruit spuit dat het gewoon uit mijn hand vliegt… Dus je kan niet of niet goed doseren. Voor mij maakt dat niet zoveel uit want van showergels gebruik ik graag veel. Maar deze vind ik echt super! De geur is ook echt een topper, ik kan het niet beschrijven. Maar ik weet zeker als je de geur ruikt, dat je hem ook van ergens kent, ik weet het helaas niet. Dus als je het mocht weten laat het me dan zeker weten!

 

DSCF2377

 

De scrub heb ik even apart op de foto gezet zodat jullie goed kunnen zien wat de substantie is. De pot bevat maar liefst een halve kilo scrub, als dat niet veel is voor een kleine €3 ? De geur van de scrub is juist hetzelfde als de geur van de douchegel, het ruikt echt zo lekker. Ik vind het wel belangrijk dat je producten gebruikt van dezelfde geur. Want als je verschillende heftige geuren zoals deze gaat mengen dan denk ik dat ik misselijk word.

DSCF2330

 

De scrub is echt een stevige zoutscrub, de scrubs van the body shop zijn meer creamy scrubs. Maar dit is gewoon een zoutcrème en gewoon een stevige massa, en niet dat flubberige of dat crèmerige. Dat is wel fijn, je voelt gewoon veel beter dat je lekker gescrubt bent. Ook vind ik dat mijn huid veel zachter aan voelt na deze te gebruiken dan na een TBS scrub te gebruiken. Terwijl de scrubs van TBS veel duurder zijn dan deze van Zen. Dus dat is zeker en vast een GO GO GO !

Voor deze budgettoppers moet je bij de Action zijn. Ze zijn ook nog verkrijgbaar in andere geuren. Ook hebben ze hier een showercream en een body butter van. Als ik nogeens terug keer naar de Action komt er zeker nog meer van dit ! 🙂

x Lots of love , Marie.

Geef een reactie

