Me, myself and i #4

28 Jan

Hallo iedereen!

Zondag was er geen artikel online. Ik voelde me deze week gewoon niet zo lekker en had geen zin om achter te computer te kruipen en gewoon lekker artikeltjes te typen. Gisteren is het dus ook niet gelukt, ik heb gewoon lekker de hele dag tv gekeken en goed uitgeslapen. Nu is het al (zondag)avond en typ ik dit artikel zodat er vandaag zeker iets online staan.

Mijn week was niet zo speciaal. Ik heb veel plezier gemaakt met mijn vriendinnen en met mijn vriendje. Het gaat iets minder met mij nu. Ik voel me niet zo super zoals ik eerder als vermelden. Maar gewoon door gaan is mijn ding!

Vandaag moet ik gewoon naar school. In de avond ga ik lekker doorbrengen in de sportschool. Ik ben deze week ook naar de dietiste geweest. Die wist me te vertellen dat ik 1,2 kg kwijt was. Dus daar was ik echt heel erg blij mee ! Dit weekend heb ik het er wel eens goed van genomen en lekker gegeten. Maar vandaag begin weer met het gezonde leven . Ik ga natuurlijk voor nog meer kilo’s eraf 🙂

Vandaag ga ik ook gewoon  nog lekker wat tijd door brengen met mijn vriendje. Want morgen is het de dag dat we 2 jaar en een half samen zijn 🙂

Sorry voor deze kleine me, myself and i . Maar ik heb echt de moed niet om meer te schrijven. Ik ga nu gewoon lekker in bed.

x Lots of love, Marie

Geef een reactie

