Mijn planners.

25 Jan

Hallo iedereen!

Vandaag ga ik jullie mijn planners laten zien. Ik heb als goed voornemen in 2013 plannen genomen. Ik  moest gewoon ordelijker worden in artikels plannen, afspraken plannen en dat soort dingen. Ik vind het gewoon belangrijk om de plannen en er voor de te zorgen dat alles oke is en dat ik gewoon een strak schema heb waar ik me aan moet houden. Gewoon omdat ik weet dat ik het anders niet red! Vandaag ga ik jullie laten zien welke planners ik gebruik om mijn dagen goed te laten verlopen en alles goed in te plannen.

DSCF2432 DSCF2433 DSCF2434 DSCF2435

Ik heb een gewone agenda. Daar staat simpel weg in welk artikel er welke dag online komt en wat ik op welke dag en als ik een afspraak heb. Deze zit dan ook standaard in mijn tas zodat er als ik een taak heb voor school dat deze ook mijn agenda komt te staan.

Een to do boekje. Dat had ik gezien bij misslipgloss. Ik wou ook kost wat kost to do lijstjes gaan maken. Ook weer voor mij eigen gemak. Ik plan mijn to do lijstjes ook gewoon lekker in zodat ik maar één avond per week moet nadenken over wat ik wanneer wil gaan doen. Wanneer ik dan een avond voor mezelf plan, en wanneer ik er weer 100 % invlieg.

DSCF2436

Ook heb ik een weekplanner. Da’s ook iets gemakkelijk. Daar staat gewoon op wat er in mijn agenda staat. Die hang ik elke week opnieuw tegen de zijkant van mijn bureau zodat ik er veel voorbij loop en ik kan zien wat er op de planning staat. Ook staat er wat die dag moet gebeuren. Dus ook mijn  to do lijstje van die dag staat hier op. Heel erg handig en heel er overzichtelijk.

DSCF2438DSCF2437DSCF2439

Zo dit zijn mijn planners. Ik heb ze alle drie gekocht bij de hema en hebben een prijs rond de €5 . De prijs is voor mij best oke. Ik gebruik ze alle drie dagelijks, en ben er dan ook heel erg tevreden van. Als je van plan bent het gewoon aan de kant te laten liggen. Is het voor jou waarschijnlijk ook niet dat geld waard.

x Lots of love, Marie.

Geef een reactie

