Haarupdate #2

24 Jan

Hallo iedereen!

Vandaag heb ik voor jullie weer een haarupdate! Het is alweer twee weken geleden dat ik dit artikel voor de eerste keer online kwam en vandaag dus update #2. In de haarupdate laat ik trouwens weten wat ik de afgelopen twee weken in mijn haar heb gebruikt. Maar ook hoe mijn haar het stelt.

Ik heb de afgelopen twee weken een shampoo en conditioner gebruikt van Fructis.

DSCF2350Deze shampoo en conditioner zijn voor droog en beschadigd haar. Mijn haar is niet meer zo beschadigd al voor dat ik met deze ‘haarwasstijl’ begonnen ben. Maar mijn haar voelt op sommige momenten nog steeds zeer droog aan. Met deze Heeft mijn haar ook weer een stapje in de goede richting gezet.

Als haarmasker heb ik het Redken smooth lock masker gebruikt. Het blijft toch mijn favoriete haarmasker. Ik heb het masker 1 à 2 maal per week gebruikt, en ook deze geeft mijn haar een extra boost.

Ik heb twee serums gebruikt de afgelopen twee weken. Een brushing serum en een gewoon serum.

DSCF2384Dit is het brushing serum. Het is de naturefusion crème van Pantene pro-v. Het zorgt ervoor dat je haar meer gaat glanzen als je het gaat brushen.

Mijn tweede serum is het Biosilk serum. Daar heb ik op mijn vorige blog een review over geschreven. Die foto’s heb ik jammer genoeg niet meer. Maar ik ga er opnieuw een stukje over schrijven en nieuwe foto’s maken.

Als laatste product heb ik een bescherming voor de stijltang. Namelijk de iron finish tecni art van L’oreal.

DSCF2380

Een super fijn productje. De review van dit product kwam dinsdag online. Dus als je hier meer over wilt weten, moet je zeker even terug gaan.

Mijn haar stelt het heel erg goed, het voelt gezonder en ziet er ook gezonder uit. Mijn vriendinnetje op school zei altijd dat mijn haar hard-zacht was. Dat was ook altijd wel het geval, nu is het als een stuk minder hard, maar het juist  lekker zacht aan het worden. Daar word ik blij van. Ook is mijn haar lekker aan het door groeien, ik heb mijn haar de afgelopen week altijd in een middenscheidin en een speld naar achteren gedragen. Daar krijg ik veel complimenten over. Maar ook over dat mijn haar goed door groeit. Dat is gewoon fijn om te horen, dat je ‘harde’ werk word beloond door complimentjes. Dus ik hoop dat het zo blijft doorgaan, en dat mijn haar gewoon lekker blijft door groeien en lekker gezond en glanzend blijft !

Hopelijk vonden jullie het fijn deze update te lezen ! Jullie zien binnen 2 weken weer een nieuwe update verschijnen!

x Lots of love, Marie !

Eén reactie to “Haarupdate #2”

  1. Ayla januari 24, 2013 bij 10:56 am #

    ik gebruik ook die shampoo en conditioner, hihi 🙂
    liefs!

Geef een reactie

