Me, myself and i #3

21 Jan

Hallo iedereen !
Vandaag heb ik weer een me,myself and i voor jullie . Het is al de derde week dat ik aan het bloggen ben ander Mariebeauty. De tijd vlieg echt razend snel voorbij. Ik ben nog steeds heel er blij dat ik begonnen ben met de bloggen via wordpress. Het is allemaal veel gemakkelijker en veel overzichtelijker. Ik heb ook veel meer mogelijkheden.  Ook ziet mijn blog er ook veel professioneler uit . Daar heb ik persoonlijk al veel complimentjes gekregen om dat het er goed en mooi uit ziet. Daar word ik persoonlijk echt heel erg blij mee. Maar natuurlijk is er deze week weer van alles gebeurt dat ik met  jullie zou willen delen.
Ik maak vandaag (zondag) een kleine verandering aan dit blog artikel. De me, myself and i komt vanaf nu op maandag en de my daily life komt op woensdag! Zodat je eerst het verslag van mijn week bekijkt en achteraf pas de foto’s. Omdat anders mensen misschien denken van oh, dat weet ik als doordat ik altijd een zinnetje uitleg geef bij de foto.

Dus vandaag heb ik voor jullie een me, myself and i !

Dinsdag zijn mijn ouders op reis vertrokken met z’n tweetjes. Ik ben thuis samen met mijn moeke ! Ze zijn een twee weken weg. Vandaag is het de 20ste dus zijn ze nog 9 dagen weg. Superleuk! Ik heb al met mijn ouders geskyp’t en ze zijn goed aangekomen enzo. Ook hebben ze al cadeautjes gekocht voor mij ! Ze zijn naar Thailand, dus natuurlijk ik als echte beautyblogger gevraagd of ze beautyspulletjes voor me zouden mee willen brengen. Dat zagen ze ook echt zitten, dus als ze iets vonden, brachten ze het mee. Nu weet ik nog niet wat ze gekocht hebben. Want dat blijft een verrassing tot dat ze terug thuis zijn!

Voor de rest heb ik morgen (maandag) twee testen. Ze zijn best wel moeilijk dus heb ik vandaag (zondag) goed gestudeerd.

Gisteren was het zaterdag, en ben ik gezellig met mijn moeke, mijn voke en mijn allerliefste vriendje naar de action geweest. Daar heb ik weer eens goed in geslagen. Zodat ik er weer even tegen kan. Ik ga waarschijnlijk donderdag nog een shoplog opnemen van alles wat ik gekocht heb. Als jullie dat willen zien. Laat het me dan zeker weten.

Ik werk vanavond nog even door aan de site zodat ik weer wat vooruit gepland heb, en dat ik deze week niet te veel moet bloggen in de week omdat ik het weer ontzettend druk ga hebben. Maar word voor mij bijna zo goed als zeker een blogvrije avond omdat er een vriendin komt waar ik het haar van moet knippen. Zij komt pas rond een uur of 8 dus dan kan het weer iets later worden.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Hopelijk tot de volgende keer!

x Lots of love, Marie.

 

Geef een reactie

