Iron finish tecni art

21 Jan

Hallo iedereen!

Dit artikel komt dus een weekje later als mijn eerste haarupdate. In die update zagen jullie dus dat ik enorm hard bezig ben met mijn haar. Natuurlijk heb ik mijn haar vaak ook graag glad en mooi stijl. Wat ik niet wil is dat mijn haar beschadigd raakt. Daarom is het belangrijk om altijd een serum of een heatprotector te gebruiken. Ik heb de afgelopen tijd een nieuw product getest waar ik erg tevreden over ben. Daarom wilde ik het graag met jullie delen.

DSCF2380

L’oréal heeft toch al zolang ik mij kan herinneren de tecni art lijn. Een lijn waarin de producten zitten om het haar te stylen. En voor mij is stylen: brushen, stijlen met de stijltang, krullen met de krultang, en et cetera. Dit product is speciaal voor de iron finish. Dus de bewerking die gedaan worden met verschillende soorten stijltangen of krultangen. Het is een speciaal product dat beschermt tegen de de warmte, maar ook zal je haar minder snel kroezen.

DSCF2381

Je haar zal dus langer glad blijven, maar niet alleen dat. Je haar ziet er na gebruik veel glanzender en gladder uit. Er zijn geen kleine haartjes die springen, je haar is gewoon een plat oppervlak. Da’s best fijn, zeker voor mij. Ik haat het als mijn haar er beschadigd uit ziet en dat is bij gebruik van deze dus zeker en vast niet. Je moet natuurlijk wel goed opletten dat je niet te veel van het product neemt. Gewoon weg omdat het er anders vet uit ziet, en dat wil je natuurlijk niet. Ook moet je goed opletten dat je het niet op je haarinplant gaat smeren, ook omdat je haar er anders vet uit gaat zien. Maar uiteindelijk komt de stijltang niet op je hoofdhuid. Dus daar heb je helemaal geen bescherming nodig.

DSCF2382

Als ik zei dat je niet te veel mag pakken bedoelde ik ook echt niet veel, je hebt op een korte lengte maar de grote van een erwtje nodig. Dat is wat ik nodig heb voor mijn lengte. Het hangt natuurlijk af van persoon tot persoon, ook van wat je haar juist nodig heeft om plat te liggen. Heb je bijna helemaal stijl haar maar je wilt er toch eens met de stijltang over. Gebruik dan maar een beetje, maar heb je echt sterk krullend haar kun je misschien best verdeling per verdeling een klein beetje van het product op je lengte en punten aanbrengen.

Het product is ook makkelijk te doseren. Het is gewoon een tube waar je op moet duwen. Zachtjes duwen en je kan perfect doseren zoals je het zelf wilt.

Het nadeel is wel dat je het alleen bij de L’oréal kapper kan verkrijgen.

x Lots of love, Marie.

Geef een reactie

