Enjoy this #2

17 Jan

Hallo iedereen!

Vandaag weer een nieuwe enjoy this! Enjoy this! is een wekelijkse update waar ik een paar leuke foto’s en/of quotes met jullie deel. Ik hoop dat het voor jullie een feel good blogpost word. Dus als je een dipje hebt, kijk dan vast uit naar donderdag! Want dan komt er elke week opnieuw een enjoy this! die toch wel wat leuke en vrolijke dingen zal bevatten!

Tumblr_mgdd7xbqzk1rzw69ko1_500_large

You are … WOW! Iedereen is mooi, maar natuurlijk wel op zijn eigen manier. Het uiterlijk telt niet, maar het innerlijke wel! Dat is wat telt, wat mensen van je vinden als persoon. Niet wat ze vinden van je gewoon op je uiterlijk gericht.

Tumblr_mgdd4oaemj1rzw69ko1_500_large

Dromen. Ik persoonlijk ben een dromer, en ik hou er ook van om weg te dromen. Zo naar mijn eigen wereld gaan. Dingen meemaken die niet kunnen, maar die je eigenlijk wel heel erg graag zou willen. Ik vind het zalig. Daarom deze ‘dreamcatcher’ het zier er mooi uit, en vangt je slechte dromen die je droomt. Want die vermijd ik het liefst.

Image001353844666278learn5_large

Vakantie. Ik denk dat het iets is waar iedereen naar uitkijkt. Binnen vier weken is het weer zo ver . Een weekje krokusvakantie, heb je weer tijd voor jezelf, je vrienden en je familie. Ik kijk er vooral naar uit zodat ik veel leuke dingen kan doen, en natuurlijk heel erg veel voor de site bloggen enzo!

Al mijn foto’s haal ik van weheartit.com

Zo dit was de enjoy this! van deze week ! Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden deze week, en volgende week komt hij weer op dezelfde dag en op het zelfde uur online !

x Lots of love, Marie.

2 Reacties to “Enjoy this #2”

  1. Silvy januari 17, 2013 bij 10:57 am #

    Leuk artikel! 🙂 Ik word intens blij van die vakantiefoto. Die foto is prachtig! 🙂

  2. Laura Louise - Fablouise januari 17, 2013 bij 5:16 pm #

    Leuk artikel!!

Geef een reactie

