Me,myself and i #2

16 Jan

Hallo iedereen!

Aangezien het vandaag zondag is en ik toch nog wel een beetje tijd over heb schrijf ik vandaag de me,myself and i voor woensdag ! Dus vandaag de dag dat het artikel online komt! Ik moest deze week terug naar school. Maar heb toch een paar leuke dingen gedaan en meegemaakt! Als je meer wilt weten over mijn week en over wat ik doe en heb gedaan, lees dan zeker verder!
dddd

Vorige week rond deze tijd had ik nog vakantie en ik heb de laatste dag ook erg van genoten! Ik heb gewoon de hele dag geblogt en dingen in gepland en die soort dingen. Tot nu toe staan er al artikels in gepland tot eind februari… Nu moet ik ze alleen nog beginnen typen en daar werk ik vandaag dus aan.. Foto’s maken en al die dingen. Ik heb er zoveel zin in…

Sinds maandag zit ik dus terug op school… Dus ik heb de eerste schoolweek achter de rug! Het was wel terug wennen en ik was in het begin echt heel moe. Maar ik ben er al terug aan gewend geraakt. Ik kan dus nu ook af en toe later naar school vertrekken omdat ik soms op een andere school les moet volgen en dan kan ik een andere bus nemen en dan ben ik er veel sneller! Dus een dikke YES voor dat. Ook ben ik dinsdag met de fiets naar school gegaan, en ik heb ontdekt dat mijn school ongeveer 20 minuten fietsen is terwijl ik 30 à 40 minuten op de bus zit normaal gezien. Dus als het beter weer is, dan ga ik lekker met de fiets of met de brommer.

Dinsdag hadden we voor het eerste zwemmen. Ik zelf ben echt niet zelfverzekerd, zeker niet tussen de rest van mijn klas. Zie je mij daar tussen al die magere sprieten, ik lijk net een tientonner of zo… Maar het was wel leuk gewoon lekker zwemmen, maar naar een paar baantjes te trekken was ik al helemaal kapot. Haha, nu moet ik elke dinsdagochtend de eerste twee lesuren gaan zwemmen…

Woensdag heb ik al tijd tot 14 uur 40 les.. Da’s twee uur langer als een andere school. Maar ik dan heb ik toch nog wat tijd voor mezelf en mijn vriendje, en natuurlijk ook voor mijn blog. Die tijd neem ik dan altijd wel, en daar geniet ik ook altijd van met volle teugen.

Aangezien ik dus woensdag twee uur langer naar school moet als een andere school, heb ik donderdag maar tot 12 uur les . Da’s eigenlijk wel fijn, gewoon omdat ik dan extra tijd heb om te bloggen, filmen en om foto’s te maken. Maar ook gewoon om mijn dagen in te plannen. Daar neem ik dan ook extra uitgebreid de tijd voor ook gewoon omdat er dan niet vriendinnen zijn waar ik mee afspreek. Maar mijn vriend zit dan ook gewoon op school dus die heeft ook geen tijd.

Vrijdag is altijd een dag die vrijhoud voor samen een leuke avond te hebben samen met mijn vriend. Mijn mama was vrijdag model komen zitten om haar haar te laten kleuren. Toen moest ik mee op restaurant in de avond, dus kon ik mijn vriend jammer genoeg niet zien.. 😦 Maar zaterdag waren we gelukkig de hele avond samen, en daar hebben we dan ontzettend hard van genoten en we hebben ook een super leuke film gezien. Knocked up, super grappig…. Heb me echt dood gelachen…

Vandaag is het dan weer zondag! Ik was vandaag vroeg op dus ben ik naar de bakker gereden, ik heb youtube filmpjes gekeken, en nu ben ik lekker aan de site aan het werken. Het is nu 13 uur 15 en ik moet om 16 uur op een familiefeestje zijn. Dat word weer een hele boel fun ! 🙂

Ik heb een leuke week gehad deze week. Ik hoop dat dat voor jullie hetzelfde was ! 🙂 Zijn er speciale dingen die jullie gedaan hebben deze week ? 🙂

x Lots of love, Marie.

Geef een reactie

