Haarupdate #1

11 Jan

Hallo iedereen.

Vandaag start ik weer een nieuw soort update op Mariebeauty, namelijk de haarupdate. Ik ga naar school om een haarstyliste te worden en daarom is het belangrijk dat mijn haar er altijd extra verzorgd en gezond uitziet. Ik hecht persoonlijk ook veel belang aan mijn haar, dus gezond en glanzend haar is voor mij een echte must. Nu heb ik de afgelopen tijd toch wel wat haar producten getest, waardoor ik toch zeker om de twee weken van shampoo verwisselde. Na een aantal keer van shampoo te ruilen begon mijn haar er steeds beter uit te zien. Toen ben ik beginnen zoeken op het internet. Daar zag ik het dan staan, als je om de twee of drie weken van shampoo veranderd. Gaat je haar meer en meer glanzen en er natuurlijk ook gezonder uit zien. Afwisselen is dus de boodschap.

Aangezien dat het nu dus vanaf nu de bedoeling is dat om de twee weken van shampoo en conditioner verander. Daarbij leek het mij dus gewoon leuk om er iets meer over te schrijven en jullie dus elke keer up te daten over welke shampoo ik gebruik en wat het effect is als het afwissel. Ik zal er ook elke keer de link van het artikel van de shampoo’s bij zetten zodat jullie natuurlijk ook weten wat de shampoo’s juist in houden. Mocht ik voor de volgende update nog geen artikel heb geschreven over de shampoo. Dan komt er die zelfde dag nog een review online van de shampoo en de conditioner die ik op dat moment gebruik of dat ik de afgelopen tijd gebruikt heb.

Vandaag is weer de dag dat ik van shampoo ga veranderen. Ik heb deze shampoo en conditioner langer gebruikt dan eigelijk nodig zou zijn, zoals ik het normaal zou doen. Het was de Pro-kératin refill, het artikel staat ook nog niet zo lang online. Ik kan jullie zeggen dat die lijn maar haar echt veel goeds gedaan heeft, ik ben gewoon heel blij wat deze producten met mijn haar hebben gedaan.

De shampoo die ik nu ga gebruiken is de Garnier fructis voor droog en beschadigd haar. Klinkt misschien een beetje dom, maar heb deze gewoon in de action gehaald. Had er toch al wel wat goeds over gelezen, en dacht dat het wel het proberen waard is. Ik ben benieuwd, zo snel als ik hem getest heb. Laat ik jullie natuurlijk iets weten !

Ik hoop dat jullie dit een leuk soort van update vinden. Dit word toch wel een update die om de twee of om de drie weken zal plaats vinden!

x Lots of love, Marie.

2 Reacties to “Haarupdate #1”

  1. Nele januari 11, 2013 bij 5:11 pm #

    Leuk! Ik heb normaal gezien ook altijd andere shampoos gebruikt, maar m’n ouders zeiden dat ik er te veel had dus moet ik ze eerst allemaal opwerken. Nu heb ik dus maar eentje. X

  2. ChellesBlog januari 12, 2013 bij 1:27 am #

    Wat leuk dat je haarstyliste wilt worden. X

Geef een reactie

