Enjoy this ! #1

10 Jan

Hallo iedereen!

Vandaag start weer een nieuwe rubriek op Mariebeauty. Namelijk Enjoy this! het zal een een rubriek zijn die over verschillende dingen kan gaan. Het zou zo zijn dat foto’s en quotes zullen samen komen in één blogpost. Zodat dat je het kunt enjoy’en als je het leest en bekijkt. Ik probeer er natuurlijk zoveel mogelijk variatie in te leggen. Deze rubriek word ook een rubriek die elke week online zal komen.

Tumblr_mg7tj5x7ss1s1libeo1_500_large

Toen ik deze afbeelding zag op Weheartit.com werd ik gelijk heel erg blij. De wereld heeft zoveel verschillende simpele dingen. Toch zijn ze stuk voor stuk prachting.

Fail-fall-floor-funny-favim.com-520283_large

Deze Quote heeft een tijdje mijn leven gered. Ik was echt heel erg hard gevallen, en mijn eerste en beste antwoord was. De   grond had echt een dikke knuffel nodig. Haha, iedereen vond het dan wel grappig. Ik zat jammer genoeg met zere knieën.

x Lots of love, Marie.

2 Reacties to “Enjoy this ! #1”

  1. Silvy januari 10, 2013 bij 3:46 pm #

    Erg leuke nieuwe rubriek! En die quote is wel heel erg grappig, haha.

Geef een reactie

