Me, myself and i #1

9 Jan

Hallo iedereen!

Ik begin gelijk terug opnieuw, dus het is vandaag de eerste me, myself and i hier! Ik vond het op mijn vorige blog altijd leuk om deze blogpost te maken. Dus ik vind het echt een heel leuk idee, om het hier gewoon verder te doen. De me, myself and i rubriek is het eerder persoonlijke deel van Mariebeauty. Het is het schriftelijke deel van My daily life en hier komt alles ook veel uitgebreider.  Dus blijven lezen als je het leuk vind om te weten wat ik allemaal doe en mee maak in mijn leven.

Mijn leven is echt heel erg rustig. Ik heb twee weken vakantie gehad, en daar heb ik ontzettend hard van genoten. Ik heb heel veel tijd gebracht met mijn vriendje en met mijn familie ! Ik ben ook een paar naar zee geweest met mijn vriendje naar mijn moeke en mijn vake. Maar laten we bij het begin beginnen.

Kerstavond heb ik bij de familie van mijn vriendje gevierd, dat was gezellig met lekker eten en een paar cadeautjes. Kerstmis  heb ik samen met mijn vriendje en heel mijn familie gevierd, dat is elk jaar hetzelfde en elke keer opnieuw is dat super gezellig. Er worden in november namen getrokken, en voor de persoon waarvan je de naam trekt moet je dan een cadeautje kopen. Dat is altijd leuk, en spannend wie er voor je koopt. Het draait er eigenlijk altijd op uit dat iedereen al van iedereen weet voor wie hij een cadeautje koopt. Haha, beetje raar maar zo is het nu éénmaal.

Tussen kerst en nieuwjaar was mijn broer jarig en heb ik samen met mijn nichtjes Just dance ontdekt! Haha, heb ik heel erg goed mee gelachen, en wat is dat een boost voor je conditie. Best wel intensief en ik persoonlijk had het een beetje onderschat. Maar de 29ste is er een ongelukje gebeurd. Mijn allerliefste vriendje raakte gekwetst tijdens een match van de voetbal, en hij moest naar het ziekenhuis.

Dus oud-nieuw hebben we gevierd met zijn ouders en vrienden van mijn vriend zijn ouders. Was eigenlijk best wel gezellig. Ik heb goed gelachen, en natuurlijk hebben we om twaalf uur cava gedronken en vuurwerk gekeken.

Twee januari zijn ik en mijn vriendje naar zee vertrokken met mijn grootouders. Daar hebben we eigenlijk niet zoveel gedaan. Een paar keer stevig gaan stappen, pannekoekjes en wafels gegeten. Natuurlijk zijn we ook is gaan shoppen. We hebben niets gekocht. Toen kwam mijn moeke af met: Gaan we naar de action ? 😀 Ik zelf was er nog nooit geweest dus dit was mijn kans. Dus heb ik daar gelijk even ingeslagen. Over de dingen die ik daar gekocht heb komen nog blogpost online !

Sinds ik terug ben, ben ik 200% gegaan voor mijn site , ik heb ook twee klanten hun haar gedaan. Gewoon een simpele brushing, maar dat was ook wel leuk. Ik ben vandaag dus ook de hele tijd bezig geweest met de site. Dus ik heb al een beetje verder gepland. Want ik ben niet van plan om mijn site te verwaarlozen. Dus ik doe hartstikke goed mijn best om elke dag een artikeltje online te krijgen en soms zelfs meerdere. Dus ja, dit was de me, myself and i van deze week ! Ik hoop dat je het leuk vond om het te lezen ik vond het in ieder geval leuk om te schrijven!

x Lots of love, Marie.

Geef een reactie

