Pro-kératin refill

8 Jan

Hallo iedereen.
Vandaag de eerste review op Mariebeauty. Ik heb de afgelopen drie weken de nieuwe lijn van L’oreal getest. Ik ben er lovend over. Ik was van dag één overtuigd, en ik ben een Fan ( met een grote F)! Benieuwd lees dan zeker verder!

De lijn die ik getest heb noemt Pro-kératin refill. Het is een lijn met Kératin en incell. Keratine behandelingen, dat gaat al een tijdje rond in de kapperswereld. Het zijn behandelingen waar mensen uren voor bij de kapper zitten en er dan nog eens enorm veel geld aan uit geven ook . L’oreal bedacht daar iets anders op en kwam uit met een lijn waar die zelfde Kératine in zit. Voor het verdere review moet even verder lezen!

DSCF2365

DSCF2371

De producten bevatten niet alleen pro-kératine maar ook incell. Ik leg jullie even uit wat deze twee ingrediënten juist betekenen en wat ze doen met je haar.

Pro-kératine: Zorgt ervoor dat het haar onmiddelijk versterkt word. Ook word het haar door de pro-kératine dag na dag beschermt.

Incell: Is actief tussen de haarschubben dus zal de haarschubben herstellen, en ook beschermt ook de vezels binnenin je haar.

Deze lijn heeft een shampoo, een verzorging, een masker en een crème. De crème heb ik zelf niet, maar als deze net zo goed en fijn werkt als de rest van deze lijn kan ik je deze ook van harte aanraden.

We beginnen natuurlijk met de shampoo. Als eerste kan ik je al vertellen dat al deze producten super lekker ruiken. Natuurlijk het is L’oreal, die hun haar verzorging ruikt allemaal heel erg lekker, maar deze neem ik dan weer even in het speciaal. Ik weet dat vele mensen het fijn vinden dat de geur van de shampoo in hun haar blijft hangen, bij deze is dat ook het geval. Niet te extreem, want daar hou ik zelf niet zo van. Gewoon een fijn zweempje dat gewoon lekker fris en proper ruikt, niet teveel, maar toch iets.

DSCF2375

Laten we nu even verder in gaan op de producten. De eerste keer dat ik mijn haar met deze shampoo waste was ik al behoorlijk onder de indruk. De meeste mensen zouden zeggen van hoe kan je dat na één keer wassen nu al weten? Ik wist het gewoon deze shampoo vond ik geweldig, en niemand die zou mijn gedachte kunnen verzetten. Nu wat gebeurde er dus met mijn haar. Ik heb van mezelf eigenlijk vrij droog haar, zeker na de shampoo. Ik moet altijd een conditioner gebruiken na het wassen. Deze keer klitte mijn haren niet dus liet ik de conditioner om te zien wat dat zei. Mijn haar was echt super zacht en het glanzende zo mooi, het zag er ook zo gezond uit. Na elke wasbeurt werd mijn haar mooier, glanzender, gezonder en ook sterker. Ik ben Fan met een grote F!

DSCF2374

Ik gebruikte elke keer na de shampoo deze verzorging, niet te intensief. Gewoon een prima verzorging, zacht en crèmerig. Of dat was toch wat ik dacht. Mijn eerste reactie was WOW. Ook deze werkte zo fijn, ik had het gevoel dat het product zo diep in mijn haar ging. Dat gevoel dat wil ik echt nooit meer kwijt. Had ik deze echt elke keer bij de shampoo gebruikt. Dacht ik, dat masker… Als deze producten al zoveel goeds doen voor mijn haar wat gaat het dan worden met dat masker. Dat gaat misschien iets te intensief worden.

DSCF2376Wel het masker en de shampoo is een goede combinatie voor mensen waarvan het haar echt droog en beschadigt is. Het heeft een heel intensieve werking. Ik heb het zelf ook een paar keer in combinatie gebruikt. Het is zoals het is, maar mijn haar heeft dat soort van intensiteit niet meer nodig. Ik gebruik het masker met bijvoorbeeld een head & shoulders diepreinigende shampoo. Dan is mijn haar toch nog altijd een beetje droog, gewoon omdat de shampoo even heel mijn hoofdhuid schoon maakt. Het masker maakt dan alles weer even goed zacht, gezond en glanzend.

Ik kan jullie met 300% zekerheid zeggen dat ik een Fan (met een grote F) ben van de Pro- kératine refill lijn ben. Het heeft mijn haar echt ontzettend veel goeds gedaan. Mijn haar is niet meer dood, ziet er ook super gezond en glanzend uit. Ik weet zeker dat het door het gebruik van deze lijn is ! Deze producten zijn aan te raden voor alle mensen met iet wat droog of beschadigt haar. Mijn haar is er ook voller en sterker van geworden. Het jammere deel is wel dat je deze alleen kan krijgen bij de L’orealkappers.

Geef een reactie

