My daily life #1

7 Jan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hallo iedereen!
Vandaag is het maandag dus zogezegd zo gedaan. Vandaag heb ik een My daily life voor jullie. Ik heb deze keer heb ik er een paar foto’s uitgepikt omdat het een hele hoop foto’s waren. Doordat ik lang geen My daily life heb gedaan. Dus bij deze er zijn ook foto’s bij die al zeker drie maanden oud zijn!

2012-10-10 13.08.11 Ik had een pakketje toegestuurd gekregen en jammer genoeg was er één van de producten kapot. 😦

2012-12-29 15.20.35

 

Deze foto is vrij recent genomen. Mijn kerstboompje ! 🙂

 

 

2012-12-17 21.07.37

 

Soms vind ik het wel leuk om een kleine quote op mijn hand te schrijven om de dag door te komen.

2012-11-22 14.12.36

 

Ik was met mijn mama op de meir aan het lopen en we zagen deze man zweven. Het rare was dat er echt niets onder die man zat. Echt heel erg raar.

 

2012-12-11 11.39.13

 

Ook wij hebben thuis sinds het begin van de vakantie een Nespressomachine. Hemel, die koffie is echt zalig. Ik ben echt helemaal in met de variations van 2012. Dat zijn toch mijn favorieten. ( de variations van nu zijn met noten.)

IMG_20121202_163004Zoals de rest van de wereld moet heb ik 50 shades of grey gelezen. Ik vond de boek best goed. Daarom ben ik nu de 2de boek aan het lezen. Ook de 3de boek ligt al klaar voor als de 2de uit is !

Zo dat waren de foto’s die ik uit mijn lijstje foto’s heb genomen. Het waren dingen waar ik op die moment echt van genoot en waar ik nog steeds kan van genieten. Maar van het palletje ben ik nog steeds niet goed dat het kapot is gegaan in de post. Het was echt zo’n mooi palletje…

x Lots of love, Marie.

Geef een reactie

