Start of something new.

6 Jan

Vandaag begin ik officieel met blogposts te plaatsen op mijn nieuwe blog! Dus als jullie al verder hebben gekeken hebben jullie vast al gezien dat er deze morgen een blogpost online gekomen. Het is dezelfde blogpost als de laatste op Divastijl.blogspot.be. Gewoon om even op gang te komen en te kijken wat het nieuwe me brengt. Vandaag is het zondag en heb ik een dag helemaal ingewijd aan blogpost maken, foto’s maken en filmen natuurlijk.

Vandaag ga ik jullie dus een klein overzicht geven van hoe het hier op de site aan toe zal gaan. Dus er is een klein beetje een soort van planning die op mijn blog. Daarom wil op maandag beginnen met een My daily life. Dat is te zien bij de meeste beautybloggers en ik vind het geweldig om te zien en daarom vind ik het leuk om zelf ook te doen en dat is dus gewoon de foto’s van de afgelopen week in een kleine blogpost. De ene week word het natuurlijk iets langer als de andere week. Maar natuurlijk zal ik mijn best doen om zoveel mogelijk foto’s te maken en er een zo lang mogelijk blogpost van te maken.

Dinsdag en donderdag en vrijdag. Ga ik zien wat de inspiratie mij brengt het kan een review of juist iets heel random zijn. Dat maakt mijn blog toch een beetje speciaal . Dus dinsdag, donderdag en vrijdag zijn mijn verrassingsdagen. Dus daar staat niet vast wat voor een blogpost of eventueel filmpje er online komt.

Woensdag blijft de dag waarop de me, myself and i online komt. Dat was dus ook een deel van mijn vorige blog en dat wil ik zo houden gewoon omdat ik het echt heel erg leuk vond om te schrijven. Het is een deel waarin ik vertel over mijn leven wat ik doe en wat er gebeurt in mijn leven. Dus eigenlijk het schriftelijke en uitgebreidere deel van My daily life.

Op zaterdag zal ik proberen elke week een beautyfilmpje online te zetten. Ik ga daar ontzettend hard mijn best voor doen. Ik vind het ontzettend leuk om te filmen, maar bewerken vind ik niet zo tof. Maar hoort er natuurlijk bij. Ik vind het gewoon leuk om een beetje regelmaat te krijgen in mijn blog zodat jullie, mijn bezoek(st)ers weten wat er op welke dag komt. Zodat ze weten wat ze kunnen verwachten.

Op zondag zal ik jullie bezig houden met 1 en soms 2 of 3 blogpost. Die blogpost zullen TAG’s, nail’s of the day, outfit’s of the day zijn. Ik vind deze echt leuk om te kijken. Maar heb ik het eigelijk nooit echt gedaan. Dus daar wil ik echt wel aan werken.

Voor de rest ben ik ook van plan om tutorials op te nemen. Dat lijkt me echt heel erg leuk. Ik heb nog nooit echt een tutorial gefilmd dus dat vind ik eigelijk wel spannend, maar ik ga het zeker proberen want ik vind ook dat heel erg leuk om te bekijken!

Als laatste wil ik jullie vragen, als jullie vragen hebben voor dingen die je wilt dat ik je laat zien. Of vragen over mij dan mogen deze altijd gesteld worden en ik zal ze natuurlijk zo snel mogelijk beantwoorden.

Zo dat was het dan ook weer voor vandaag. Zo zijn er op zondag dus twee artikels. Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik jullie zo’n beetje meedeel wat jullie wanneer kunnen vinden!

x Lots of love, Marie.

Geef een reactie

