Get to know me better TAG.

6 Jan

Ik denk nu dat ik toch bezig ben met allemaal leuke dingen dan doe ik gewoon weg ook nog een TAG erbij. De get to know me better TAG, dat leek me wel leuk omdat ik er misschien meer bezoekers bij krijg die me niet of toch niet zo goed kennen. Dus bij deze.

Image 

Geboortejaar? 1996
Hoe lang ben je? 1.60, ik ben echt een heel kleine persoon…
Waar dat je aan toen je vandaag wakker werd? Ik werd gewekt door mijn papa voor pistolekes te eten. Daar word ik graag voor wakker verse pistolekes van de bakker! 🙂
Waar ben je op dit moment? Ik zit op dit moment met de laptop aan de eettafel, binnen in de woonkamer.
Single/relatie? Relatie, ondertussen al bijna twee jaar en zes maanden! Best wel lang voor iemand van mijn leeftijd maar ik en mijn vriendje zijn heel gelukkig samen.

DSCF1500
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Lief, zorgzaam, babbelaar. Maar ook onzelfverzekerd, koppig en een piekeraar.

Guy/Girlcrush: Matthias Schoenaerts. WOW Belgian Hottie ! 😀
Wat zou je op dit moment graag willen? Ik heb op dit moment eigelijk wat mij gelukkig maakt.

Wat is je doel in het leven? Eerst afstuderen als kapster, dan een visagie opleiding gaan volgen. Zo snel mogelijk het huis uit gaan en op mezelf gaan wonen (samen met mijn vriendje). Dat lijkt me zo leuk. Maar gewoon lekker blijven bloggen! Ik hoop eigelijk er ook mijn echte broodwinning van te kunnen maken! Dat lijkt me echt fantastisch!
Waar ben je bang voor? Ik word gek als ik moet laten prikken, spuiten en infusen. Verder hoef je mij ook niet in een achtbaan die over de kop gaat te zetten en ben ik bang dat mensen mij niet leuk vinden.
Heb je je rijbewijs? Nee, maar wel dat van de brommer.
Nagellak of lippenstift? Lipstick denk ik, ik hou wel van nagellak maar lipstick geeft toch meer effect!
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De lente! Steeds mooier weer, alles wordt weer groen en al die mooie bloemetjes! Je kan ook weer zonder jas buiten! Daar hou ik echt heel erg van.
Wil je ooit gaan trouwen? Jup, in een prinsessenkleed me veel frulletjes en veel kant. Een kroontje op mijn hoofd! Natuurlijk ook een heel groot trouwfeest! 🙂

534705_4795240036084_166043815_n
Ben je een healthy-freak? Niet echt een freak, maar ik probeer er nu wel steeds meer op te letten. Dingen zoals dat ik het liefste volkoren brood eet, 1,5 liter water drink, 2 stuks fruit per dag te eten op dat soort dingen probeer ik op te letten.
Wat voor kleur haar en lengte heb je? Bruin maar ben de kleur aan het laten uitgroeien. Kort maar het is aan het groeien.
Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Ik ben goed voorzien, maar als ik aan het shoppen ben kom ik altijd wel weer

Heb je tattoos? Nee.

Heb je piercings? Nu alleen gaatjes in mijn oren.

Draag je een bril? Nee.
Wat is jouw perfecte pizza? Ik hou van pizza met kip en de smaak van Thailand.
Favoriete eten/drinken? Ik ben dol op thee en Cola light. Mijn favoriete eten is toch wel een lekkere salade met lauwe geitenkaas spekjes en gebakken appeltjes !
Wat is je favoriete parfum? Op dit moment is dat J’adore van Dior. Verder hou ik van heel erg veel geuren.!
Wat is het laatste wat je kocht? Een hele hoop spulletjes in de Action toen ik een paar daagjes naar zee ging.
Wat deed je vanochtend om 08:00 uur? Nog eens lekker een keer omdraaien en verder slapen.
Favoriete ijsje? Ik hou van bijna alle ijsjes!
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Ik slaap het liefst minimaal 6 á 8 uur.
Wat zijn je plannen voor 2013? Zorgen dat ik geniet van elke moment die er is! Ook proberen om meer zelfvertrouwen te krijgen en om mijn streefgewicht te bereiken.

Met hoeveel kussens slaap jij? 2 kussens.
Ben je een ochtend of avond persoon? Ik denk dat ik een avond en een ochtend mens ben omdat ik altijd vroeg uit bed ben. Maar ik ga toch altijd wel vrij laat gaan slapen.
Ben je geordend of rommelig? Ik ben een vrij geordend iemand! Ik probeer alles zo geordend te houden. Maar in plannen en schemas en die dingen. Dat is voor mij wel een zooi.
Wat wil je op dit moment graag zien? Ik ben seizoen 3 van pretty little liars aan het kijken. Maar ik wil graag de film the broken circle breakdown kijken en ook die film over de tsunami, maar de naam weet ik niet..
Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt? Dan hoop ik dat ik een visagiste en een haarstyliste ben. Zodat ik voor tv en fotoshoots kan werken.
Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf? Ik ben wel blij met mijn lippen en met mijn handen en nagels.

Happy-me
Ben je verlegen? Meestal maar even.

Heb je een accent? Ik zelf denk van niet. Maar er zijn mensen die zeggen dat je wel hoort dat ik vroeger in de kempen heb gewoond.
Zussen/broers, hoe oud? Een grote broer, die is 19 geworden.
Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit? Op dit moment nog even goed. Want morgen begint school weer, en dan is alles druk druk druk. Nu is het nog even lekker bloggen en chillen. Maar morgen komt daar weer verandering in.

Geef een reactie

