Nieuwe start.

5 Jan

Hallo iedereen.

Vandaag neem ik een frisse start in het nieuwe jaar met WordPress.

Ik ga namelijk hier de blog Divastijl.blogspot.be verder. Ik heb in deze veel tijd gestoken maar de laatste tijd toch een beetje verwaarloost. Waardoor ik dacht dat het wel fijn zou zijn om een hele nieuwe start te maken. Door op WordPress te beginnen, ook als een stapje dichter bij mijn eigen domein. Dus dat vind ik al een goed begin. Ook zodat ik een beetje kan vergeten rond blogspot en de dingen die daar een beetje zijn misgelopen voor mij.

Ik kijk er voor nu erg naar uit om verder te werken met WordPress. het is allemaal een beetje professioneler en al die dingen dus dat vind ik best wel fijn. Ik ga hier erg goed mijn best doen om elke dag een blogpost of een filmpje online te plaatsen. Al kan ik niets vast beloven omdat ik het ook heel erg druk heb met school en die dingen. Maar laten we natuurlijk niet beginnen met het denken dat het me niet gaat lukken maar juist dat alles goed gaat en dat ik elke keer goed vooruit kan schrijven en dat er elke dag een blogpost online komt.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat het allemaal nieuw is. Ik vind het namelijk heel erg leuk en heb er toch wel mijn tijd in gestoken. Morgen begin ik met foto’s maken en filmen zodat ik gewoon lekker kan vooruit werken.

Lots of love, Marie.

Geef een reactie

