Me, myself and i #24

8 sep

Morgen voor jullie vandaag moet ik dus voor de eerste keer terug naar school. Ik heb abnormaal veel stress. Ik word er helemaal misselijk van. Het is voor mij een nieuwe school, nieuwe mensen en natuurlijk een nieuwe ervaring. Ik ben bang!

Mijn week was nogal raar. Ik ben donderdag van school gegaan, voor meer info daarover kunnen jullie meer over lezen in mijn schoolupdate. Maar daar ben ik heel erg blij om. Dus vanaf morgen een hele nieuwe start!

Ik moet donderdag pas mijn contract gaan tekenen. Zodat ik vrijdag voor het eerst kan gaan werken. Dat wil dus zeggen dat ik dinsdag, woensdag en donderdag nog thuis ben. Kan ik lekker aan de blog werken! Heb er veel zin in! Hopelijk jullie ook.

And wish me luck! 😉

5 Reacties to “Me, myself and i #24”

  1. Nele september 9, 2013 bij 10:29 am #

    Hopelijk gaat het op je nieuwe school wel en heb je het leuk met je leercontract! Ik heb je genomineerd voor de liebsteraward!

  2. robin ♡ september 10, 2013 bij 9:46 am #

    heeee veel succes! dont worry! 😀

  3. Jhemyla september 10, 2013 bij 6:44 pm #

    Komt helemaal goed meis! Succes op school

  4. Jewelyz september 11, 2013 bij 8:19 am #

    Succes de komende tijd!

  5. Ayla september 11, 2013 bij 1:17 pm #

    hopelijk is het goed gegaan op school! xx

Plaats een reactie